Рішення стало відповіддю компанії на відгуки клієнтів щодо черг, спричинених оплатою комунальних послуг.
З 9 червня клієнти, які приходять до «Укрпошти» лише по посилки, зможуть отримувати їх без черги. Про це повідомляє пресслужба «Укрпошти»
«Відтепер, якщо клієнт приходить до відділення «Укрпошти» тільки для отримання посилок і їхня кількість не перевищує п’яти одиниць, він може звернутися до оператора та має право на обслуговування поза чергою», — йдеться в повідомленні.
Зазначається, що це рішення стало відповіддю компанії на відгуки клієнтів щодо черг, спричинених оплатою комунальних послуг.
Крім того, в компанії відмітили, що рівень вчасно доставлених відправлень «Укрпоштою» наразі сягнув рекордних 98 %, а решта 2 % — це затримки через ворожі обстріли на Донеччині, Сумщині та Херсонщині.
«Укрпошта» — останні новини
3 червня Верховна Рада ухвалила в другому читанні законопроєкт щодо розвитку фінансової інклюзії, який дозволить створити банк на базі «Укрпошти».
У квітні генеральний директор поштового оператора Ігор Смілянський розповів, що у відділеннях «Укрпошти» незабаром можна буде придбати ковбасні вироби. Так компанія хоче збільшити власні прибутки.